lauantai 7. helmikuuta 2015

rv 18+0, potkuja ja masukuvaa

Yhdeksästoista raskausviikko lähti käyntiin, sen kunniaksi mies tunsi potkun ensimmäitä kertaa kädellä vatsan päältä. Ihana fiilis, kun pikkuinen ilmoittelee itsestään. Enää pari viikkoa ja ollaan puolessa välissä! Ensimmäisiä isompiakin hankintoja on tehty. Hommasimme edullisesti käytetyn stokken mustan tripp trapp tuolin, johon aion vielä sen newborn setin hankkia. Pääsee vauva meidän kanssa yhdessä syömään ihan alusta lähtien.

Maha on ottanut hirveän kasvuspurtin ja tänään vertailin alkumahaa tähän nykyiseen ja ihastelin miten hoikka olen joskus ollut! Muutos on ollut niin hidasta, ettei sitä edes tajua kuinka suuri ero keskivartalossa on entiseen. Olen tasapaksu pötikkä tällähetkellä :D



Vointi on hyvä, opinnäytetyön tekeminen käynnistynyt ja mukavan leppoista arkea vietämme. Vielä voidaan miehen kanssa nauttia kaksistaan olosta muutama kuukausi.. ♡Välillä illalla nukkumaan mennessä tulee jännä fiilis, että kohta nämä kahdenkeskiset rauhalliset hetket täyttyvät vauvanhoidolla, vaioanvaihdolla ja yösyötöillä. Pitää nukkua silloin, kun nukuttaa, nyt kun vielä on mahdollisuus :)!

2 kommenttia:

  1. Ompas sulla pikkuinen maha :) Mulla nyt 19+2 ja vatta jo kauhee, vaikka olin kans aluks aika pieni. Kerkeetkö käymään rakenneultrassa ennen Dubain matkaa? Siellä on paljon ihania vaatteita, oon kateellinen sulle kun pääset sinne. Itse oon siellä muutaman kerran käynyt, tulisin varmaan hulluksi siellä ja ostaisin kaikki kaupat tyhjiksi ;) Hyvää matkaa teille! T. K

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odottelenkin innolla kunnon mahan kasvua, nyt 19+0 on kyllä havaittavissa kasvupyrähdystä! Juuri edellisellä viikolla ennen matkaa pääsemme rakenneultraan, joten pitäisi olla pikkuisen sukupuoli selvillä. Kiva kuulla, että hyvät valikoimat pikkuvaatetta, ihana päästä sinne shoppailemaan! Aurinkoisia kevätpäiviä ja hyvää vointia sulle! :)

      Poista